Het lijkt erop dat JavaScript is uitgeschakeld. Schakel dit in om ervoor te zorgen dat deze website correct werkt.

#sorrynotsorry: 83% van alle vrouwen voelt zich dagelijks (onterecht) schuldig

Nona Heremans
2 min read

De resultaten van een onderzoek bij vrouwen tussen 18 en 34 jaar zijn schokkend: maar liefst 83% van de bevraagden worstelt met schuldgevoelens in alledaagse situaties! Daar wil het bedrijf Goodiebox verandering in brengen met de nieuwste Non-Apology campagne.

De redenen voor die schuldgevoelens zijn individueel afhankelijk en verschillen sterk van vrouw tot vrouw: of ze nu te assertief zijn of te aardig, geen tijd hebben voor vrienden, make-up dragen of net géén make-up dragen. Iedere vrouw voelt zich wel eens voor iets schuldig. Nochtans is dat bijna altijd onnodig en is het vooral de maatschappij die vrouwen het gevoel geeft dat ze iets fout doen. We moeten met z’n allen dus wat vaker #sorrynotsorry te zeggen en zelfzekerder door het leven gaan. You go girl!

Met de lancering van de Non-Apology campagne heeft Goodiebox de eerste stap gezet in een wereldwijde missie om deze schuldgevoelens bij vrouwen weg te nemen. De aftrap wordt gegeven met een pakkende video, die iedereen aan het denken zet. Goodiebox is met bijna 150.000 leden één van de grootste merken binnen de box-abonnementen. Via een abonnement krijg je maandelijkse een box vol beautyproducten opgestuurd.

Bekijk de video via YouTube en IGTV. Meer info over Goodiebox via bygoodiebox.com.

Door Nona Heremans

Deze artikelen kunnen u misschien ook interesseren…

Lees Meer ...

Deze artikelen kunnen u misschien ook interesseren…