Een fitness bootcamp in je woonkamer?

fitness-bootcamp-je-woonkamer.jpg

Werken aan een mooi, slank en gespierd lichaam in je woonkamer? Met deze fitness bootcamp hoef je je huis niet meer te verlaten voor een goede workout!

Push-up’s voor mooie stevige borsten

Ga in push-up positie zitten met je handen op de vloer. Laat je voeten rusten op de zetel. Zorg ervoor dat je je lichaam goed opspant zodat het een rechte lijn vormt. Buig je ellebogen en beweeg je borstkas naar de vloer, adem uit en druk je opnieuw op. Let erop dat je houding mooi recht blijft, laat je heupen niet zakken! Herhaal deze oefening 8 keer.

Plank oefeningen voor een platte buik

Hou je lichaam in een rechte lijn en trek je buik in. Span je bilspieren op en adem in je buik. Hou deze positie 30 seconden aan. Als je de plankoefening goed kan volhouden mag je 15 seconden toevoegen. Heb je zin in een challenge? Maak een goede voorbereiding en voeg elke week extra seconden toe aan je plankoefening. Het einddoel? 2 minuten een perfecte plankpositie aanhouden! Met geen enkele andere oefening bereik je zo snel resultaat.

Step ups om extra calorieën te verbranden

Ga voor de trap in je huis staan, hou je bovenlichaam mooi recht en span je buikspieren op. Ga met je rechterbeen op de eerste trede staan, en dan ook met je andere been. Daarna stap je met je rechterbeen terug naar beneden, je linkerbeen volgt. Doe deze oefening 2 minuten.

Lunges voor strakke billen

Neem een grote stap naar voor met je rechterbeen, je linkerknie zal bijna de grond raken. Zorg ervoor dat je bovenlichaam mooi recht blijft. Hou deze positie enkele seconden aan en zet een stap terug naar achter. Herhaal dit nu met je andere been. Doe deze oefening 25 keer en je zal mooie strakke billen krijgen. Bonus: Heb je last van cellulitis? Deze oefening zal je cellulitis magisch laten verdwijnen!