Fitnessrage: boobcamp voor stevigere borsten

fitnessrage-boobcamp-voor-stevigere-borsten.jpg

Wil je graag een grotere cupmaat zonder push-up bh of ingrijpende operatie? Door je borstspieren te trainen kan je je borsten op een natuurlijke manier vergroten! Start nu je fitness boobcamp.

1.Push-up’s

Ga met je buik op de vloer liggen en zet je handen onder je schouders. Hou je romp recht en steun op je tenen. Als deze positie moeilijk is kan je ook op je knieën steunen. Span al je spieren op en zorg ervoor dat je lichaam recht is. Buig nu je ellebogen door je gewicht te laten zakken, adem uit en duw je terug naar boven. Doe deze oefening 20 keer en je borsten zullen groter en steviger worden

2.Plank oefeningen

Ga in push-up positie liggen en laat je gewicht op je voorarmen rusten. Hef je lichaam op zodat je op je tenen steunt en hou je zo strak als een plank. Span je buik- en bilspieren op en adem normaal. Hou deze positie één minuut vol en herhaal. Door de plankoefening te doen train je niet alleen je buik-, en rugspieren, ook je borstspieren hebben er baat bij.

3.‘Chest Press’

De ‘Chest Press’ is een populair apparaat dat je terugvindt in elke fitnesszaal. Je hebt een lange staaf met gewichten nodig. Je gaat op een bankje liggen en neem de staaf vast ter hoogte van je schouders. Duw nu de staaf naar omhoog tot je armen helemaal gestrekt zijn. Dit is je startpositie. Haal diep adem en laat de staaf zakken, adem uit en duw de staaf weer naar boven. Herhaal deze oefening 10 keer. Je borstspieren zullen zich mooi ontwikkelen met een vollere boezem tot gevolg.

4.‘Dumbell Fly’

Pak in elk hand een gewichtje en laat je handpalmen naar elkaar toewijzen. Ga op een bankje liggen en strek je armen boven je hoofd. Laat je beide armen nu gestrekt uit elkaar vallen tot naast je lichaam. Breng je gestrekte armen daarna weer tot boven je hoofd. Met deze oefening kan je makkelijk je borsten verstevigen én vergroten.